Klacht PNOzorg: oplichters.

S.K.

In eerste instantie leek dit de perfecte verzekering.
Ik wilde graag orthodontie aan mijn pakket toevoegen en op de website staat bij een bepaald pakket dat er 80% tot 800 euro word vergoed.
Daarna heb ik gebeld of dit echt zo was, en of er geen verdere voorwaarden aanzaten en dit was niet het geval!
Een paar maanden geleden mijn eerste declaratie voor orthodontie ingediend en toen begon de oplichterlij.
Opeens moest er een formulier in worden gediend en kon er alleen orthodontie worden vergoed met toestemming van PNO.
Ook bij dit formulier kwam een hele waslijst aan eisen waar aan moest worden voldaan, anders sowieso geen vergoeding.
Gek, afgelopen vrijdag weer de klantenservice gebeld, en ook deze keer wisten ze niks van de eis die vermeld word.
Ik weet niet waar jullie voorwaarden vermeld staan, maar blijkbaar is dit zelfs niet te vinden door jullie eigen personeel, aangezien ik al 2x verkeerd geinformeerd ben.
Als klap op de vuurpijl kreeg ik pas te horen dat de orthodontie niet werd vergoed toen ik de rekening opnieuw kreeg met dit keer incassokosten erbij!
De verzekering die ik heb is ook echt niet de goedkoopste dus waarom bieden jullie een dure tandarts verzekering aan als er toch nooit vergoed gaat worden?

Vergoeden zoals beloofd.

PNOzorg is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

S.K.
    Reageren niet op klachten, zegt ook genoeg!

Ook een klacht indienen over PNOzorg?