Klacht PNOzorg: PNO houdt zich niet aan de polis en reageert niet op klacht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 290307
Gebruiker
H.W. Schoot
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb 2x een klacht ingediend via het webformulier en geen antwoord.
Ik heb een restitutiepolis volledig met vrije keuze van arts en apotheek.
Mijn apotheek levert geen teststrookjes meer omdat PNO te weinig betaald voor zo'n doosje. De marktwaarde is gestegen. Voor het bedrag dat PNO betaalt kan ik de strookjes nergens aanschaffen. Ze geven ook geen alternatief.

Gewenste oplossing

Ik krijg een antwoord via mail of op papier over mijn klacht. De apotheek en de verzekering proberen een nieuw vergoedingsbedrag af te spreken.
Geboden oplossing
ik moet het maar uitzoeken
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PNOzorg is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    H.W. Schoot
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    H.W. Schoot
    Datum
    het is tekenend voor PNO-zorg dat ze niet reageren.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PNOzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen