Klacht PNOzorg: vergoeding hoortoestellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194280
Gebruiker
batyka
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo,

De klacht betreft het verschil in voorwaarden die u bedrijf mij eerder melde en waar u nu mee komt.

Gewenste oplossing

De oorspronkelijke voorwaarde handhaven.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PNOzorg is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    batyka
    Datum
    Een deel van het hier gekopieerde bericht blijkt niet te zijn geplaatst daarom deze klacht afgebroken en is opnieuw geplaatst.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PNOzorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen