Opgelost door Pocketgadgets.nl: Wel betaald, product niet geleverd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48305
Gebruiker
Rijsdijk61
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al op 6 januari een wekkertje besteld. Tot op vandaag, 24 januari, nog steeds de bestelling niet ontvangen. Meermalen gebeld en gemaild, maar na 1 emailtje op 17 januari helemaal geen reactie meer gekregen. Ik ben beleefd gebleven maar tot nog toe zonder het gewenste resultaat.

De oplossing

Ik wil of de wekker of mijn geld terug. In ieder geval een van de twee. En niet niets, zoals nu het geval is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pocketgadgets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Rijsdijk61
    Datum
    Vanmiddag om 14.30 de bestelling uiteindelijk ontvangen. Het kan dus wel! Snap alleen niet dat het zolang moet duren...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rijsdijk61
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Pocketgadgets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen