Klacht Poco: Schademelding van bankstellen wordt niet opgepakt en je wordt niet verder geholpen

Klachtnummer
# 378423
Gebruiker
Zaxoly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb banken besteld bij POCO in Enschede. Bij levering van bankstellen (d.d. 21 juni 2019) bleek er schade te zijn. Kwamen wij pas achter op het moment van uitpakken. Zelfde dag nog melding van gemaakt (telefonisch en via mail). Wij zijn inmiddels 4 weken verder en het enige wat ik mee krijg is dat ik nog geduld moet hebben.

Als je een vraag hebt over de voortgang van de schade afhandeling dan is er blijkbaar één persoon beschikbaar die dit mag behandelen. Deze persoon is trouwens nooit aanwezig op het moment van bellen. Collega's mogen, kunnen of willen niet verder helpen. Wellicht dat het nieuws dat POCO gaat sluiten mee speelt in de slechte service.

Een oplossing is niet in zicht!

De oplossing

Ik wil dat POCO de bankstellen retour neemt, zodat ik bij een ander bedrijf bankstellen kan kopen (met betere service)

0 reacties

Ook een klacht indienen over Poco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen