Klacht Poels Meubelen: Relaxstoel vertoont in lederen zitting een lange vouw.

5971

Relaxstoel is geleverd op 10 oktober 2012. Bij aflevering is direct gewezen op de aanwezige vouw in het leder van de zitting. Na enkele weken klacht gemeld over deze aanwezige vouw. Op 6 november 2012 is een medewerker geweest om de klacht te beoordelen. Kon geen kwaad, behoorde bij dit soort leder en moest zich nog zetten naar gebruik. Na verergering van de klacht is nu op 30 oktober 2013 wederom dezelfde medewerker geweest. Hetzelfde verhaal over het leder en zijn ervaring en vind onze klacht ongegrond. Gaat helemaal voorbij aan door ons geconstateerde mogelijke oorzaak . De relaxstoel is voorzien van armleuningen. Aan de linkerzijde zit het leder van de zitting geheel tegen de armleuning. Aan de rechterzijde zit het leder hier 2,5 cm. van terug. Trek je het leder aan de rechterzijde naar de armleuning toe, is ook de vouw weg. Naar ons gevoel is dit een fout vanaf fabrikant.
Jammer dat ter verduidelijking hiervan geen foto´s kunnen worden bijgevoegd.

Het leder van de zitting moet zodanig worden aangepast dat het bovengedeelte van de zitting ook rechts tegen de armleuning aansluit en de vouw verdwijnt.

Wij vinden dat Poels Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?