Klacht Poels Meubelen: We zijn besodemieterd, krijgen niet wat we besteld hebben, schuiven schuld op concument.

Reuser

In Oktober 2014 een bestelling gedaan bij Budget Home Store BV, onderdeel van Poels Meubelen Horst, zelfde directeur en DGA van Budget Horst/Poels Ontroerende Zaken BV en Poels Meubelen Horst, We hebben een bankstel gezien in Duitseland dat naar onze wens was, elektronisch lig-module , verstelbaren kopsteunen, en geintregeerd bed, in Duidseland kost deze bank in stof € 2200,-, wij gaan naar Poels en bestellen deze in het beste leer waar we zeker tien jaar mee vooruit kunnen, geld speelt geen rol er bij gezegd, er werd een staaltje leer getoond voor welke kleur wij willen en wijzen zwart aan, extra wilden wij er nog een hocker bij hebben voor onze kleine hond, zou worden gemaakt en geleverd, voor € 5000,00 euro, is geleverd in december 2014 (nu 5 maanden geleden) bij levering heel mooi tot we er op gingen zitten en onze hond ook er even bij kwam, we schokken want de bank zat binnen 1 week volledig onder de krassen (door het leer heen) klacht ingediend en eigen schuld word gezegd.

Na schriftelijke klacht en telefonisch na twee weken na levering de koop te willen ontbinden, word toegezegd dat Poels er alles aan zal doen om het op te lossen, monteur/expertise van Poels langs geweest, constateert goed leer maar geen top/beschermlaag, daarna expertise van fabrikant (uit Duitsland) langs geweest en constateert goed leer maar geen top/beschermlaag, daarna Directeur F.Poels langs geweest, kijken/ruiken en knijpen en constateert goed leer maar schade komt van buiten af dus hun kunnen er niets aan doen )-:
Zo word ik 5 maanden aan de lijn gehouden, en het bankstel nu bijna kan weggooien vanwege alle krassen en schade.
Ik wou dat het opgelost zou worden en dat we lang konden genieten van de bank, maar na constatering van Dhr. F.Poels wil ik alsnog de koop ongedaan maken en een nieuw goed bankstel of geld terug.

Wij vinden dat Poels Meubelen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!