Opgelost door Poezenwebshop.nl: Bestelling wordt niet geleverd, er wordt niet gereageerd, ik wil mijn geld terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 252074
Gebruiker
Anon
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 17-11-2016 heb ik een bestelling geplaatst
(bestelnummer 2201, 1x vensterbankkussen en 1x speelmuis) en via iDeal betaald.
Op 25-11-2016 heb ik een e-mail ontvangen "Het door u bestelde vensterbankkussen is
momenteel niet leverbaar gebleken bij onze leverancier. Verwachte levertijd nu
nog ca 2 weken". Op 15-12-2016 heb ik een e-mail gestuurd om te vragen naar de
status van de bestelling. Geen antwoord gekregen. Op 06-01-2017 heb ik geprobeerd te
bellen (op de website staat alleen het mobiele nummer 06-20733977) maar krijg melding dat het bedrijf telefonisch gesloten is
tot 3(!) januari. E-mail gestuurd maar weer geen antwoord. Op 10-01-2017 heb ik weer
gebeld, zelfde melding. Op internet gezocht naar niet-mobiele telefoonnummer van het bedrijf
(dat ook een site hondenwebshop.nl heeft), dat nummer meerdere keren gebeld
(0598-371-865). Er wordt niet opgenomen.

Gewenste oplossing

Ik heb deze bestelling in november geplaatst en
nog steeds niets ontvangen. Ik heb meerdere mails gestuurd en daarop geen
reactie gekregen. Ik heb meerdere keren gebeld maar krijg op het mobiele nummer
te horen dat het bedrijf telefonisch gesloten is tot 3 januari (het is nu al de
10e) en het andere nummer wordt niet opgenomen.

Ik heb niet het idee dat de bestelling binnen afzienbare tijd leverbaar zal zijn en wil deze ongedaan maken en het betaalde geld terugontvangen.
Geboden oplossing
Terugbetaling
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Poezenwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Anon
    Datum
    Na tig keer bellen naar beide nummers eindelijk iemand te pakken gekregen via het niet-mobiele telefoonnummer. Men beloofde het geld terug te storten en dat is ook gebeurd. Gelukkig opgelost dus, maar erg jammer dat niet op e-mails wordt gereageerd, mobiele telefoon niet wordt opgenomen en ik zelf via Google moest zoeken naar een niet-mobiel nummer om toch op een of andere manier contact te krijgen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Poezenwebshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen