Klacht Pokemonarmband.nl: Bedrijf reageert niet om te annuleren is telefonisch niet bereikbaar en reageert niet op email

Doreen

Ik heb bij dit bedrijf op preorder een pokemongo plus armband besteld en betaald inclusief verzendkosten
Deze is besteld op 13 juli en ook betaald een bedrag van 41,48 euro
Heb eerst vorige week een mail gestuurd wanneer er geleverd werd deze mail werd pas na een dreigende email van 3 dagen beantwoord met de excuses vanwege enorme drukte en zou in de eerste levering zitten van eind september begin oktober
Hier had ik geen zin meer in en kon ook gewoon annuleren
Dat werd ook vermeld op de website en zou het geld terug betaald worden
Dit bedrijf reageert nergens op zowel telefonisch niet als per email voicemails worden niet afgeluisterd en je word ook niet terug gebeld en de website ligt er bijna de hele dag uit
Heb ook nu weer diverse e-mails gestuurd voicemails ingesproken diverse malen gebeld op zowel mobiel als vast nummer en heb gedreigd met aangifte van oplichting als er geen reactie komt ik wil mijn geld terug!!!!

Per direct een annulering van mijn order en mijn geld terug en voor het ongemak en onfatsoen door niet te reageren een vergoeding

Wij vinden dat Pokemonarmband.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Doreen
    Er is inmiddels een email naar mij gestuurd wat ik nu eigenlijk wilde
    En men was boos dat ik contakt had gezocht met thuiswinkel waarborg en vertelde mij dat ze mij duidelijk op de hoogte hadden gebracht wanneer er geleverd werd nou daar ging het dus niet meer om
    Ik wilde annuleren tot op heden is er alleen een email gekomen dat er geannuleerd is maar wederom wanneer het geld overgemaakt word is wederom niet gereageerd !!!!
    Doreen
    Pokemonarmband.nl heeft niet gereageerd en de terugbetaling niet gedaan
    Ben dus opgelicht door dit bedrijf

Doreen

Ook een klacht indienen over Pokemonarmband.nl?