Klacht Polar: Het Polar product voldoet niet omdat het foutieve informatie presenteert.

Klachtnummer
# 389673
Gebruiker
DeGruijter19#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De Polar Vantage M werkt niet naar behoren. De hartslag klopt niet de hoogtemeting klopt niet en de GPS geeft rare uitschieters naar plekken waar ik niet ben geweest. Mijn oorspronkelijke klacht is niet verholpen omdat dit nieuwe horloge dezelfde klachten heeft.
Ik heb nog drie andere Polar producten die wel naar behoren functioneren en waarmee ik kan benchmarken.

De oplossing

Ik wil Polar nog één keer de mogelijkheid bieden om mij een deugdelijk product te leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Polar hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Polar?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen