Klacht Polaroid: Steeds kapotte tablet

Eline

Ik heb op 3 april jl. bij Blokker in Amsterdam een Polaroid tablet gekocht. Ik heb er alleen maar ellende van. Het is nu voor de derde keer stuk. Op 17 oktober jl terugontvangen uit Duitsland. Men pretendeerde dat het gemaakt was. Niets is minder waar. HET DOET HET NIET. Sterker nog de problemen zijn erger. Toen laadde het niet goed op, nu zijn alle programma's gestopt. Ik heb meer ellende dan plezier van het toestel. Ik vind de service ook ver beneden peil. De meeste mensen hebben een tablet voor het gemak. Ik was het 2 weken kwijt en kreeg niet eens een vervangend toestel. Nu moet ik het weer opsturen om vervolgens weer weken zonder te zitten. Ik wil gewoon een n ieuwe tablet of mijn geld terug zodat ik een tablet kan kopen die wel goed werkt. Ik vind de regel dat het tweemaal gerepareerd moet worden alvorens aan het voorstaande ter voldoen ronduit absurd. Sinds april heb ik alleen maar ellende met dat ding. U zult het niet gek vinden dat ik het helemaal niet meer wil. I

Een nieuwe tablet

Wij vinden dat Polaroid hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Polaroid?