Klacht Poldercasino.com: Poldercasino oplichting

S.K.

Op 6 april 2016 had ik ongewild een account aangemaakt maar nog niet geactiveerd via een ontvangen mail. Toch kon ik inloggen en spelen, wat niet de bedoeling was omdat ik multiple sclerose patient ben, ik kan de negatieve consequenties van het gokken niet overzien.
Met een storting van 1000 euro liep mijn winst eerst op tot ongeveer 5000 euro, wou direct de polder casino bellen, maar niet gelukt om verbonden te worden om hulp te vragen hoe ik een uitbetaling kon aanvragen en mijn account te laten blokkeren omdat ik anders niet zou kunnen stoppen, via de live chat ook geen reacties terug.
Nou alles kwijtgeraakt.

Ik ben pas tevreden als ik al mijn overgemaakte bedragen en de gewonnen winsten krijg op mijn bankrekening, zoals gezegd ben ik multiple sclerose patient, kon de negatieve consequenties niet overzien, thuis een vrouw waar ik op het punt sta om te scheiden, en een zoontje van 1 jaar wiens voor alles gaat, terwijl ik al mijn saldo leeggehaald heb en geen geld meer voor over heb voor ZIJN levensonderhoud, afschuwelijk.

Ik wil de bedragen teruggestort krijgen, hoop dat ze begrip hebben en begrijpen met wat voor klachten en problemen ik zit.
Wil niet voor een casino waar ik opgelicht ben in moeilijkheden terecht komen met mijn vrouw en mijn chronische ziekte MS!

Poldercasino.com
    Geachte heer Karacaer,

Allereerst vind ik het ontzettend vervelend om te horen dat u MS patiënt bent met o.a. psychiatrische gevolgen. U heeft op 6 april ongewild een account aangemaakt bij PolderCasino, een storting gemaakt en uw geluk beproefd. Bij het aanmaken van uw account en het storten moet u uw persoonlijk gegevens invullen en m.i. kan dit niet ongewild gebeuren.

U had geluk en won een bedrag waarnaar u besloot contact op te nemen met de klantenservice om u te helpen. De eerste chat om 22:30 uur is na 2 minuten door u gesloten. Vervolgens chat u om 00:18 uur plaats met onze klantenservice en geeft u aan een probleem te hebben met gokken.

Als PolderCasino nemen wij verantwoord gokken serieus. Hiervoor bieden wij onze klanten diverse systemen zoals uitsluiting van het casino en systemen om (financiële) limieten in te stellen. Tevens bieden wij uitgebreide informatie over verantwoord spelen op de desbetreffende pagina met middelen en organisaties die klanten met een potentieel gokprobleem kunnen helpen. Onder aan de streep is het een gegeven dat verantwoord gokken, begint bij het u.

Omdat u eerder al een klacht had gestuurd naar onze klachtenafdeling voorzien van een brief met als bewijs dat u chronisch ziek bent met als gevolg o.a. psychiatrische klachten. In deze brief staat beschreven dat: “Gokken in uw geval niet verantwoord is en om medische redenen dient u zich dan ook te onthouden van alle mogelijke activiteiten op het gebied van gokken.

Wij zijn dan ook van mening dat als uw psychiater u adviseert om uzelf te allen tijde te onthouden van gokken wij hiervoor niet aansprakelijk gesteld kunnen worden. Dit heeft betrekking op uw verloren stortingen en zeker niet voor de winsten welke u verloren heeft.

Graag adviseer ik u contact op te nemen met Jellinek voor hulp en programma's als gamblock te gebruiken om geen toegang tot gok sites te verkrijgen.

Jan
    S.K.
    Had zowel telefonisch als via de chat direct contact gezocht om het probleem toe te lichten, echter was het niet gelukt om direct in contact te komen voor om de uitbetaling goed in gang te zetten en mijn account te laten blokkeren zodat ik geen toegang meer kon krijgen tot de site of om verder te gaan met spelen, het account was niet geactiveerd waarvoor ik een mail ontvangen had,ben geheel niet eens met uw reactie en vraag voor uitzondering en begrip voor mijn situatie.
    S.K.
    Ik ben het geheel niet eens met uw reactie, als Poldercasino neemt u verantwoord spelen helemaal niet serieus, het account was niet eens geactiveerd en ik kon via ideal geld storten, ik zou zonder activatie helemaal geen toegang krijgen tot de site, als u van mening bent om verantwoord gokken serieus te nemen, zou ik dan mijn stortingen terug kunnen krijgen nu u op de hoogte bent van mijn ziekte multiple sclerose,de negatieve consequenties en de bekende beperkingen.

Ook een klacht indienen over Poldercasino.com?