Klacht Polderman Lisse: slecht en niet goed functioneerde systeem ingebouwd en slechte voorlichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357099
Gebruiker
C.A. Staalman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

navigatie systeem ingebouwd slecht gedaan stak 3 cm uit want het paste niet. radio met DAB zonder antenne want dat kan altijd nog. Er moet een heel ander systeem bij in... camera aangesloten en niet ingesteld er zitten geen strepen op zegt hij ...nee dat moet je instellen . Niks werd ingesteld geen radio geen camera helemaal niks erin en het pas t niet maar ach. Nu de zenders uitvallen moet er een DAB antenne op maar geen vertrouwen in dit bedrijf dus naar ander bedrijf. Polderman had zelf de bestelnummer gegeven van de antenne dus weet ook niet van alles af. Ze hebben niks verkeerd gedaan zegt men daar

De oplossing

systeem aanpassen maar door ander bedrijf
geen vertrouwen in dit bedrij

2 reacties

  1. Auteur
    C.A. Staalman
    Datum
    1195 euro betaald voor dit systeem.
    hoop geld toch.
    niet voorbereid op de toekomst.
  2. Auteur
    Polderman Lisse
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Bram,

    De klacht betreffende de montage van het systeem is opgelost doordat je het systeem opnieuw hebt laten monteren bij een lokaal bedrijf bij je in de buurt. Hiervan zijn wij pas later op de hoogte gesteld, maar geen probleem natuurlijk. Nogmaals ons excuus dat dit net in één keer goed is gegaan.

    Bij de aanschaf van het systeem hebben we het gehad over de navigatiefunctie, maar is er niet gesproken over een DAB-tuner.
    Uit pure service en klantgerichtheid hebben we je aangeboden om de DAB tuner alsnog kosteloos voor je in te bouwen (ondanks dat we al een jaar verder zijn), echter wil je dit niet meer door ons laten uitvoeren, maar door een ander bedrijf. Je geeft ons dus net de mogelijkheid om het op te lossen.
    Wij hebben er alles aangedaan, en meer, om het probleem op te lossen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.A. Staalman
Datum
Uiteindelijke oplossing
niet dus ze geloven hun zelf maar hebben gedaan waar je niks aan heb een dab antenne....maar er moet een adopter tussen dus zonde geld ze hebben geen verstand ervan blijkt dus
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Polderman Lisse?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen