Klacht Polderman Lisse: Slechte service en niet goed uitgevoerde APK

A

Met goed vertrouwen heb ik mijn auto bij de garage achter gelaten voor APK.. Ik heb de reparatie en APK kosten betaald. Voordat ik wegreed heb ik geconstateerd dat mijn 2 nieuw gekochte banden achter gemonteerd waren terwijl ik ze telefonisch vooraan besteld had. Dit heb ik gemeld. De medewerker die mij hielp was daar niet blij mee en probeerde mij te overtuigen dat het zo goed was. Nadat ik aangaf dat ik het toch anders wou werd hij geïrriteerd en nam mijn auto mee om mijn banden te wisselen. Na een half uur kreeg ik mijn auto terug. Toen ik thuis was zag ik een geslepen schroef in mijn achterband. Dit heb ik laten repareren bij een andere garage, die mij vertelde dat zulke bewerkte schroeven niet op de weg liggen. Toen ik de volgende dag wilde wegrijden zag ik tot mijn verbazing dat mijn auto het niet deed. Accu defect. Kortom heel slechte reparatie en APK. Kreeg ook geen reactie van bedrijf op mijn klacht.

APK en reparatie kosten terug.
Of zelf met een redelijke oplossing komen

Polderman Lisse is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

status update 12-04-2013
    Ik ben nog steeds niet benaderd door het bedrijf. Ik hoop deze week wat van ze te horen.
    A
    Ben om 15.25 gebeld, omdat de status update was opgemerkt door de garage. Henkjan Klop nodigde me uit om langs te komen voor een gesprek. Ben gelijk om 16.00 langs geweest. Ze ontkennen niet wat er gebeurt is en keuren het ook niet goed. De oplossing die ze me bieden is 8 euro (ja je leest het goed) voor de pin die in mijn lekke band geplaatst moest worden. Ook mocht ik 2 nieuwe banden bij ze kopen waarvoor ik dan de plaatsingskosten niet hoef te betalen. Hiermee ga ik uiteraard niet akkoord.
    A
    In het gesprek heb ik nooit verwoord dat het probleem is opgelost. Ik ben het niet eens dat mijn accu na de APK pas defect was. Vanaf het begin van het gesprek had ik al het idee dat ze mij niet tegemoet wilden komen en enkel uitleg wilden geven. Ik heb niet 2 nieuwe banden geëist. Enkel aangegeven dat ik deze wil vervangen. 1 band die beschadigd is door een schroef van hun garage wilden ze niet vergoeden. Ik ben voor 8 euro opgeroepen te komen. Dit heb ik ervaren als een vernederend tochtje.
    A
    Laatste status update: bedrijf blijft stug volhouden en is niet bereid om een band van 80 euro te vergoeden die door hun toedoen beschadigd is. Er zijn nog 5 dagen over. Mocht ik geen reactie krijgen, dan ga ik de klacht doorspelen naar mijn rechtsbijstand van Achmea. Zij zullen dit verder afhandelen. 26-09-2013 ga ik deze klacht sluiten met een negatieve beoordeling.
    A
    Ik ben zeer teleurgesteld in de wijze waarop Garage Polderman Lisse omgaat met de fouten die ze begaan. Daarom raad ik iedereen af om zaken te doen met deze garage. Zoals gezegd zal ik deze zaak doorspelen naar mijn rechtsbijstand om alsnog mijn recht te behalen.

A

Ook een klacht indienen over Polderman Lisse?