Klacht polderscooter.nl: Nieuwe scooter gekocht waarvan de accu niet in orde is, troep!

Principe

Op 03-07-2021 Een NIEUWE elektrische scooter gekocht, ik heb hier 2800,- voor betaald. Volgens de verkoper zou ik er makkelijk 60Km mee moeten kunnen afleggen, met een volle accu.

Ik kreeg de scooter geleverd, om diezelfde dag nog een uur te moeten lopen met die nieuwe scooter aan mijn hand. Ik had namelijk zo'n 35Km ermee gereden en dat ding was compleet leeg.

Ik zocht contact met het bedrijf en gaf aan dat de scooter niet aan mijn verwachtingen voldeed en daarom mijn geld graag terug wou.

De verkoper zei dat ik daar geen recht op had want ik had een test rit gereden???
Wat dat met de nieuwe scooter te maken heeft is mij een raadsel. Ook gaf de man aan dat ik geen rechten had omdat ik de aankoop in de winkel had gedaan, ik had dus wel rechten gehad als ik het via internet had gekocht stelde hij.

Fijn, ik vroeg of ze mij dan op zn minst een accu konden geven welk ik daadwerkelijk 60KM mee zou kunnen afleggen.

Ik had de scooter pas een dag mensen! Ik mocht een week wachten dan zou de scooter opgehaald worden. Erg enthousiast klonk de meneer niet aan de telefoon.

Ik verwachtte er niet veel van, het is immers een familie bedrijf en daar hoef je in het algemeen al niet veel van te verwachten. En dit bleek ook.

Ik werd gebeld en wonderbaarlijk werd mij verteld dat ze de accu uitvoerig hadden getest en dat de accu een actieradius van 50KM zou hebben.

Ik de accu wederom vol opgeladen en gaan rijden, en Weer stond ik stil en mocht ik 1.5 uur lopen in de zinderende hitte, dit heb ik hen ook laten weten via hun service nr op watsapp, waarop ze gewoon weg niet reageren.

Mensen blijf weg van dit (familie) bedrijf, als hier iets koopt is het meuk, troep en de service is ver te zoeken. De scooter welk ik heb gekocht is 2800,- om vandaag op hun site te zien dat ze dezelfde scooter nu aanbieden voor 1900,- all in . het zijn op alle fronten oplichters. ze komen vast eens de verkeerde tegen met dit soort fratsen.

Je zou toch verwachten dat ze service bieden... en inzien dat ik veel te veel heb betaald, dan geef je er op zn minst toch nog een (gratis) 2de slechte accu erbij.... Twee slechte accu's is bij elkaar 1 goede in mijn opinie.

ik heb geen woorden voor dit bedrijf. Polderscooter te Dronten. Blijf er weg!

Ik wil een DIKKE vette welgemeende excuses, een bos bloemen en een nieuwe accu!

En als het echte kerels zijn dan geven ze mij mn aankoop bedrag terug.... en de bloemen.

Wij vinden dat polderscooter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over polderscooter.nl?