Klacht Polenreizen.nl: Annuleren excursie, geen mogelijkheid tot omboeken reis (alleen annuleren en opnieuw boeken)

Willemijn

Op 11 april 2016 hebben we een reis geboekt bij polenreizen.nl.
De reis naar Krakau hebben we expliciet geboekt vanwege de mogelijkheid van een excursie naar Auschwitz.
Vandaag (01-07) hebben we te horen gekregen dat Auschwitz gesloten is voor alle publiek vanwege de Wereldjongerendagen.

We hebben contact opgenomen met Polenreizen.nl met de vraag wat er mogelijk was (omboeken, etc.)?
Zoals in hun algemene voorwaarden vermelden, kunnen reizen niet geannuleerd worden wanneer de excursies niet uitgevoerd kunnen worden.

Ik heb de desbetreffende mevrouw gevraagd of er omgeboekt kon worden. In eerste instantie zei zij dat dit niet kon. Het bleek dat de reis dan geannuleerd moest worden en opnieuw geboekt moet worden. Dit zou, als de reiskosten hetzelfde zouden blijven, zo'n €329,- extra (50% van de totale reissom) gaan kosten.

Omboeken tegen een geringe vergoeding (niet 50% van de reissom) of tegemoetkoming voor deze reis.

Wij vinden dat Polenreizen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Polenreizen.nl?