Wij vinden dat Polette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Polette: Geen bevestiging ontvangen
Details
Klacht
Hallo, ik heb op 26-05-2020 2 brillen besteld maar NOOIT een bevestiging gekregen. Ik heb zelf nu maar een Facebook account aangemaakt om hun een chatbericht te sturen, maar ook daar doen ze niet op antwoorden. Ook staat nergens een telefoonnummer of een email adres waar je hun op kunt bereiken.Of ik wil mijn geld terug of gewoon mijn 2 brillen die ik gekocht heb en betaald.
Gewenste oplossing
Graag dat ze mij of via de chat doen benaderen of mij dan bellen om het op te lossen en dat ik dan een goede review kan schrijven.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.