Klacht Polette: Geen bevestiging ontvangen

Klachtnummer
# 452512
Gebruiker
Gebruiker1538657117
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ik heb op 26-05-2020 2 brillen besteld maar NOOIT een bevestiging gekregen. Ik heb zelf nu maar een Facebook account aangemaakt om hun een chatbericht te sturen, maar ook daar doen ze niet op antwoorden. Ook staat nergens een telefoonnummer of een email adres waar je hun op kunt bereiken.
Of ik wil mijn geld terug of gewoon mijn 2 brillen die ik gekocht heb en betaald.

De oplossing

Graag dat ze mij of via de chat doen benaderen of mij dan bellen om het op te lossen en dat ik dan een goede review kan schrijven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Polette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Polette?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen