Klacht Polette: Slechte service en te laat leveren.

DutchP

Ik heb een bril op 4 juni besteld en is nog steeds niet aangekomen. De service van het bedrijf is erg slecht en zijn niet goed te bereiken (het email adres staat niet makkelijk vermeld en ben er via twitter aangekomen). Ze reageren erg laat op berichten en bieden ook niet echt de juiste hulp. De klantenservice zei dat het de 30e van juni aan moest komen maar het is nu de 12e van juli en de bril is er nog steeds niet. De klantenservice bood een 15% kortingscode aan (maar dat is pas nuttig als ik weer wat bestel, wat ik niet van plan ben), wat dus ook niet help vol is. Als ik het pakket weiger zouden ze me de rembourseren maar alleen als ik mijn reviews over het bedrijf natuurlijk aanpas.

Ik had van het bedrijf verwacht dat ze het pakketje met spoed zouden versturen, aangezien ik al erg lang zat te wachten toen ik contact op had gezocht. Een kortingcode geven is niet wat een klant wil als hij zijn pakket nog steeds niet ontvangen heeft, denk je dan echt dat de klant nog een aankoop bij je gaat doen? Een restitutie van een bepaald bedrag van de bril was ook een vriendelijk gebaar geweest. Betere communicatie was ook niet verkeerd, ik moest contact met het bedrijf zoeken terwijl ze wisten dat het pakketje later aan zou komen en hebben mij hierover niet geïnformeerd.

Wij vinden dat Polette hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Polette?