Opgelost door Polis Direct: Toetje van PolisDirect

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 92290
Gebruiker
Guido
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Onlangs hebben onze beide zoons een auto aangeschaft en ik heb aan PD een prijsopgaaf gevraagd voor de premie van onze zoons. Zij kwamen terug met een maandpremie van E130,- (voor een WA verzekering). Na wat gezoek op het internet kwamen wij al snel E40,- per maand goedkoper uit. Ik heb PD nog gevraagd of zij nog iets aan die premie konden doen, hier kreeg ik als vaste klant een negatief antwoord. Dus de auto verzekering voor onze zoons maar bij een ander afgesloten. Toen ben ik ook maar meteen voor mijzelf op het internet gaan zoeken. En jawel ook ik kon goedkoper verzekerd worden. Dus de verzekering bij PD opgezegd. Krijg je na 10 dagen een telefoontje met de vraag waarom ik hun ging verlaten als vaste klant. Na 11 dagen krijg je een emailtje met daarin een PDF waarin te lezen is dat de verzekering per .. beeindigd is en dat ik nog wel even E20,- moet betalen voor het beeindigen van de polis.
Bedankt PolisDirect.

De oplossing

Ik verwacht van PolisDirect de E20,- plus een excuus retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Polis Direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Guido
    Datum
    De E20,- "beeindigings poliskosten" zijn mij na een goed telefonisch gesprek kwijtgescholden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Guido
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Polis Direct?