Opgelost door Polis Direct: Toetje van PolisDirect

Guido

Onlangs hebben onze beide zoons een auto aangeschaft en ik heb aan PD een prijsopgaaf gevraagd voor de premie van onze zoons. Zij kwamen terug met een maandpremie van E130,- (voor een WA verzekering). Na wat gezoek op het internet kwamen wij al snel E40,- per maand goedkoper uit. Ik heb PD nog gevraagd of zij nog iets aan die premie konden doen, hier kreeg ik als vaste klant een negatief antwoord. Dus de auto verzekering voor onze zoons maar bij een ander afgesloten. Toen ben ik ook maar meteen voor mijzelf op het internet gaan zoeken. En jawel ook ik kon goedkoper verzekerd worden. Dus de verzekering bij PD opgezegd. Krijg je na 10 dagen een telefoontje met de vraag waarom ik hun ging verlaten als vaste klant. Na 11 dagen krijg je een emailtje met daarin een PDF waarin te lezen is dat de verzekering per .. beeindigd is en dat ik nog wel even E20,- moet betalen voor het beeindigen van de polis.
Bedankt PolisDirect.

Ik verwacht van PolisDirect de E20,- plus een excuus retour.

Wij vinden dat Polis Direct hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Guido
    De E20,- "beeindigings poliskosten" zijn mij na een goed telefonisch gesprek kwijtgescholden.

Guido

Ook een klacht indienen over Polis Direct?