Klacht Polomano: Verzendkosten retourzending in rekening gebracht zonder pakket ontvangen te hebben

Klachtnummer
# 382708
Gebruiker
Riesisboos
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Het bedrijf verstuurt vanuit China. Na twee maanden wachten blijkt via de track & Trace van China Post dat het pakket al weer teruggestuurd is. Dit is nooit gemeld, is nooit aangeboden. Na contact met de klantenservice kreeg ik mijn geld terug minus $ 10 verzendkosten (30% van het geheel). Zij vinden dat het niet hun verantwoordelijkheid is of het pakket na de douane al dan niet geleverd wordt. Als klant moet je betalen voor verzendkosten ondanks dat je nooit de kans hebt gehad om te beslissen of je het wilt terug sturen! Klantenservice behandeld je als een klein kind dat eigenlijk wel weet dat het iets stouts heeft gedaan....

Gewenste oplossing

De verzendkosten terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Polomano hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Polomano?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen