Klacht Pon Nederland: Skoda Pon oplossing kraken en klakken ter hoogte schokbrekers Fabia II Maak er een gatenkaas van en boor gaten bodemplaat

wr

Ondergetekende heeft last van een klak aan de rechter voorzijde en kraken ter hoogte van de rechter achter schokbreker bij een 2.5 jaar oude Skoda Fabia II, bij het overgaan van verkeersdrempels

Probleem werd niet serieus genomen door Hegeman Groep waarna ondergetekende zich wendde tot Pon

Nou stelt Skoda althans Pon in samen werking met de Hegeman groep voor gaten te boren in mijn bodemplaat, idee is we maken er een Fabia II gatenkaas van en daarmede zou het probleem opgelost zijn
Omvang gaten werden niet gespecificeerd noch het aantal noch de daarmee gemoeide diameter alleen dat het zou gebeuren bij de balken om vermeende trekspanning weg te nemen

Een verantwoorde reparatie conform fabrieksspecificaties door vervangen van onderdelen en zeker niet door extra gaten te boren in carosserie

Wij vinden dat Pon Nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pon Nederland?