Klacht Pool Villas: Tegenvallende kwaliteit en matige service van Pool Villas!

deborahnadine

Maanden geleden huurden wij voor een groot bedrag een Spaanse villa (15 pers) bij Pool Villas. Wij betreuren het dat gezien het bedrag dat wij betaalden, veel dingen niet in orde waren. Informatie over adres, routebeschrijving en sleutels ophalen hadden wij enkele dagen voor vertrek niet ontvangen, ook niet na herhaaldelijk mailen en bellen, terwijl wij deze direct na de tweede betaling hadden moeten krijgen. Bij aankomst bleek: één werkende afstandsbediening van de airco, een defecte lamp boven de tv, een groot aantal niet-werkende stopcontacten, een defect koffiezetapparaat, een defecte afwasmachine, een kapotte prullenbak, een kapotte stofzuigerslang en hierbovenop een penetrante rioollucht vlak naast het zwembad. Ook werden zeven mensen die op de begane grond sliepen de één na laatste nacht wakker doordat de verdieping tot kuithoogte overstroomd was met water. Wij betreuren het dat toen wij compensatie eisten voor het geleden ongemak Pool Villas niet bereid was mee te werken.

Wij vinden het jammer dat wij zo veel ongemak hebben moeten ondervinden door a) de kapotte apparaten, douches etc. an sich en b) het gedoe hier telkens over moeten bellen, op wat bedoeld was als een ontspannen vakantie. Ook hebben wij waterschade aan kleding en boeken geleden door een constructiefout (waardoor de regen naar binnen kon) of een kapotte afwasmachine, maar hoe dan ook hun verantwoordelijkheid. Bij onze pogingen tot beleefde verzoeken om compensatie stuitten wij op een volkomen gebrek aan medewerking, en werd van al onze klachten gezegd dat wij niks gemeld hadden/zij hadden het opgelost. Gezien het hoge bedrag dat wij hadden betaald, vinden wij het erg jammer dat er zo veel mis was, en dat de service, toen wij dit melden en compensatie vroegen, weigerde mee te werken. Vanwege de schade, het ongemak en de matige kwaliteit in verhouding tot de prijs willen wij graag de helft van het oorspronkelijk betaalde bedrag terugzien.

Pool Villas is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pool Villas?