Klacht POPAL: Problemen achterwielen Popal kinderfiets

Beste heer, mevrouw,

Wij hebben in juni jl. een nieuwe fiets voor ons dochtertje gehaald bij fietsenopfietsen.nl van het merk Popal.
Gelijk vanaf het begin heeft mn dochtertje moeite gehad met het fietsen, want hij liep continu vast , en paar keer ook gevallen omdat hij vast liep ook video gestuurd. Dit klacht doorgegeven en zijn doorgestuurd naar een Popal dealer.
Die heeft gezegd door eigen afstelling en gaf t weer terug, dit was niet het geval en daarna alsnog niet kunnen fietsen met hetzelfde probleem. Meerdere malen contact gehad met fietsenopfietsen.nl en zij hebben ons niet echt geholpen.
Fiets weer teruggebracht bij de dealer die het goed zou onderzoeken wat het probleem was. Via de dealer te horen gekregen dat er een nieuwe achtervelg in moest en dat hij zelf ook contact had gehad met Popal, maar die doorverwees dat wij met de verkopende partij contact moesten opnemen. Dit weer gedaan maar telksens komen ze met de zelfde conclusie en dat het eigen afstemming te maken had en dat ook de dealer dat heeft gezegd. En daarna met popal contact en zij doorverwijzen maar de internetwinkel.
Zoals ik al zei het is door de dealer vastgesteld dat er een nieuwe achtervelg in moet en begrijp ik nog steeds niet waarom ze zo moeilijk doen.
Het gaat om een gloednieuwe fiets waarmee mijn dochter helaas niet op heeft kunnen fietsen en dat Popal
zo moeilijk doet om ons toch niet te helpen en aan de telfoon zegt Popal ook dat problemen er zijn om
opgelost te worden.
Maar mijn probleem is er nog en niks is opgelost.
Graag wil ik dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.

Mvg

E Bektas

Graag probleem oplossen en of nieuwe achtervelgen of geld retour!!!

Eminee
    Ik wacht nog steeds op een reactie van popal!!!!
    POPAL
    Beste Emine,

Ik begrijp dat u tegen een probleem aanloopt met uw fiets. Ik snap dat dit zeker niet uw verwachting was, graag informeer ik u verder.

Betreffende wat er bekend is over dit garantieverzoek kan ik het
    volgende melden; deze fiets is ter reparatie en beoordeling bij onze
    dealer geweest enkele maanden geleden. Hier is deze rijklaar
    gemaakt en is vastgesteld dat deze in goede staat is, en dat
    mogelijk moeilijkheden met het wiel ontstaan zijn door de fouten in de eigen
    montage. Hierover hebben wij tot tweemaal toe contact gehad met
    de dealer die de beoordeling gedaan heeft. Deze dealer is een specialist, dit is natuurlijk ook waarom wij u naar deze dealer toegestuurd hebben.

Voor defecten die ontstaan zijn door gebrekkige montage kunnen
    uiteraard geen garantieverzoeken ingediend worden. Aangezien dit
    is vastgesteld door een specialist is daarmee het verzoek zoals
    dit enige tijd geleden is doorgegeven verder afgewezen. Mochten
    de klachten dus hetzelfde zijn als destijds gemeld dan kan daar
    geen garantieclaim voor worden ingediend.

Mochten er nieuwe of andere klachten zijn kan dit uiteraard als een nieuw garantieverzoek behandeld worden en kunt u naar de verkopende partij de volgende informatie sturen:

-Een omschrijving van de klacht

-Een toelichting waarom de klacht afwijkt van de eerder gemelde
    klacht die niet onder garantie valt

-Beeldmateriaal in de vorm van een foto of video ter illustratie
    van het probleem.

Ik hoop je met bovenstaande mail meer duidelijkheid te hebben
    kunnen verschaffen. Kort samengevat is de eerder door jou gemelde
    klacht geen garantieclaim. Mocht je er van overtuigd zijn dat dit
    wel het geval is, verzoek ik je de verkopende partij een nieuwe mail aan te
    leveren met hierin de bovenstaande benoemde punten.

Geen oplossing nog!!!!!

Ook een klacht indienen over POPAL?