Klacht Popgom.nl: Popgom nieuwe autobanden verzekering keert niet uit

A Kaichouhi

Ik heb op 22 mei 2014 vier nieuwe banden gekocht bij Popgom en daarbij ook een autobanden verzekering. Deze verzekering vergoedt het depanneren van mijn voertuig na een bandenincident tezamen met de schadeloosstelling van de desbetreffende band en de montage ervan.
Op de terugreis van onze vakantie hebben wij op de terugweg in Frankrijk een lekkeband gekregen.
De auto moest weggesleept worden naar de dichtsbijzijnde Euromaster montage centrum en heb daar twee nieuwe banden laten plaatsen. Volgens de monteur was de wang van de band als gevolg van de lekkage beschadigd en kon dus niet meer gerepareerd worden.Door Euromaster werd strict geist een set banden per as te plaatsen uit veiligheidsoverweingen.Tevens vergoed de verzekering een tweede band.
Dit voorval vond plaats op middenacht en had kinderen bij mij en we waren gestrand op een gevaarlijk stuk weg.De hulp bij opvang en reparatie door Popgom assistance was niet best en hebben wij veel ongemak geleden.

De verzekering laat het afweten betreft de afhandeling van deze zaak. Ik wil graag dat de betaling zo snel mogelijk plaatsvind.

Wij vinden dat Popgom.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Popgom.nl?