Klacht Poppenwagenwebwinkel: niet geleverd

Anoniem

kinderwagen besteld half december is nog steeds niet binnen en ze reageren nergens op is betaald via ideal

als nog leveren

Poppenwagenwebwinkel
    Beste mevrouw R.Naar aanleiding van uw klacht hebben wij de gegevens betreffende uw bestelling alsmede de correspondentie aan u nagekeken en hieronder op een rijtje gezet.
    Een ieder die op dit klachtenforum komt kan dan zelf beoordelen of deze klacht terecht is:zondag 16/12/2012 om 19.09 uur plaats mevrouw R. de bestelling bij ons.
    maandag 17/12/2012 wordt dit pakket aan mevrouw R. verzonden via GLS. Tevens heeft mevrouw R. op maandag 17/12/2012 (de dag van verzending) bericht gehad via e-mail dat het pakket verzonden is (met trackingcode) en de melding dat het pakket binnen 1 werkdag geleverd wordt. Wij verzoeken de klant in deze e-mail tevens om ons op de hoogte te stellen als het pakket binnen 2 werkdagen na ontvangst niet ontvangen is zodat wij navraag kunnen doen bij de vervoerder.
    dinsdag 18/12/2012 14.00 uur is het pakket aangeboden door de vervoerder maar er was niemand thuis en de chauffeur heeft een briefje achtergelaten met het verzoek contact op te nemen voor een nieuwe bezorgafspraak of een afspraak om het pakket voor mevrouw R. klaar te leggen in een pakketshop in de buurt. Hierop is door mevrouw R. geen reactie gekomen.
    vrijdag 28/12/2012 (na 10 dagen op het depot) wordt het pakket vanuit het GLS depot dan ook retour gezonden naar ons en komt op woensdag 2 januari 2013 in ons magazijn aan.Van zaterdag 29 december 2012 tot en met zondag 6 januari 2013 waren wij gesloten i.v.m. de feestdagen. Hierdoor zijn wij via e-mail en telefonisch niet bereikbaar geweest, een bericht hiervan stond destijds op de website te lezen.op zondag 30/12/2012 17.20 u heeft mevrouw R een email gestuurd met de volgende tekst:
    Poppenwagenwebwinkel
    vervolg:op zondag 30/12/2012 17.20 u heeft mevrouw R een email gestuurd met de volgende tekst:
    wij hebben tot op heden nog steeds geen poppen wagen binnen gehad we hebben al een paar keer telefonis kontakt geprobeert te zoeken maar werd niet op genomen aan gezien wij paar dagen weg zijn geweest ik dit hoorde van mij buurvrouw dat die nog niet binnen is wat ik erg jammer vond wand me kleine kind wou graag haar poppen wagen voor de kerst maar aan gezien ik vandaag pas terug ben van vakancie dus van daar dat ik nu pas terug kan schijfen en ze kunnen niet zeggen er was niemand wand mij buurvrouw was in mij huis met me hondje ik hoop snel wat van u te hooren gr A.R.Deze email is op zondag 6 januari 2013 10.52 aan mevrouw R. als volgt door ons beantwoord:
    Goedemorgen,Volgens de vervoeder heeft u een niet thuis bericht gehad, omdat hierop niet gereageerd is wordt de bestelling retour gestuurd.Hij is dan ook weer retour gekomen.
    Hieronder (afbeelding bezorgpogingen GLS-systeem was in de e-mail toegevoegd) ziet u de voortgang van uw pakket.Wilt u het product nog wel ontvangen?Met vriendelijke groet,
    EdwinOp deze e-mail is geen enkele reactie gekomen van mevrouw R. Wij hebben daarom op woensdag 16 januari 2013 zelf telefonisch contact opgenomen met de klant om nogmaals te vragen of mevrouw R. de bestelling alsnog wilde ontvangen.Mevrouw R. gaf in dit gesprek aan dat zij geen niet-thuis-bericht heeft ontvangen van de vervoerder (dit is voor ons niet te controleren) en om deze reden hebben wij aangeboden het pakket nogmaals (zonder extra kosten voor mevrouw R.) aan haar te verzenden. Mevrouw R. gaf aan dat zij in verband met ziekenhuisopname enkele dagen niet thuis was en in overleg met mevrouw R. hebben wij daarom een passende nieuwe bezorgdatum gepland. Het pakket is op dinsdag 22 januari 2013 om 14.42 uur bezorgd.
    Poppenwagenwebwinkel
    (vervolg)Naar onze mening hebben wij er alles aan gedaan om de klant de juiste service te verlenen. Wij zijn dan ook benieuwd naar de reactie van mevrouw R. Wij begrijpen dat mevrouw R. zich niet gehoord heeft gevoeld toen zij ons tijdens onze vakantiesluiting niet heeft kunnen bereiken maar we zouden het op prijs stellen als zij kan bevestigen dat wij correct gehandeld hebben. Mocht mevrouw R. verdere informatie wensen dan horen wij het uiteraard graag.Reactie op verwerkingstermijn van de klacht op klachtenkompas:
    Dit klachtenforum heeft de klacht op 4 januari 2013 ontvangen van mevrouw R. Op 14 januari 2013 (10 dagen later) hebben wij als webwinkel pas bericht gekregen dat deze klacht was gemeld zonder verdere gegevens van de klant. Hierdoor konden wij niks controleren of reageren. Vervolgens heeft het tot en met vandaag (23 januari 2013) geduurd voordat wij over de klantgegevens konden beschikken. Een reactie konden wij om die reden dan ook niet eerder geven als per vandaag.Om deze reden adviseren wij klanten de klacht of opmerking direct aan ons te sturen aangezien het doel van dit klachtenkompas duidelijk niet is om een snelle oplossing te vinden voor u als consument. Poppenwagenwebwinkel streeft een 100% tevredenheidsgarantie na. Onze bereikbaarheid stopt niet na kantooruren, ook 's avonds en in het weekend zijn wij (in ieder geval via e-mail) bereikbaar. E-mail wordt vaak binnen enkele uren gelezen en beantwoord. Wij zijn sinds 2008 aangesloten bij het Safe2Shop keurmerk.
    Poppenwagenwebwinkel
    De klacht is naar onze mening afgehandeld (als er al sprake was van een klacht).

Ook een klacht indienen over Poppenwagenwebwinkel?