Klacht Popsocketskopen.nl: Jammer dat nog steeds niet geleveerd is popsocket voor mijn dochter!

Klachtnummer
# 256427
Gebruiker
Donna79
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 10 maart 2017 besteld en betaald voor een popsocket voor mijn dochter (popsocket gebruik je voor je mobile telefoon)
op de website staat duidelijk voor 17.00 uur besteeld op de werkdag dan volgende dag je bestelling zou moeten thuis zijn bezorgt,maar helaas niet en meerdere keren geprobeerd in contact komen met de verkoper maar zonder enkele effect,niemand reageert op de mail.Bestelling is tot nu toe niet gekomen.
Het bedrag van 10,95 euro (incl.verzendkosten) is overgemaakt naar Stichting Molie Payments
Omschrijvng : M2776021M10TERFL0030001991461935 Bestelling nummer 349154181 Telefoonsocket
IBAN: NL30ABNA0524590958
Kenmerk:10-03-2017 08:21

op de website staat nog adres bij:
Maasdamsedijk 21 C
3297AK Puttershoek
Staat ook KVK nummer 67494579

Gewenste oplossing

Ik zou willen toch mijn bestelde product ontvangen of wil ik geld terug krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Popsocketskopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Popsocketskopen.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen