Klacht Portaal: Foutieve de-activering account

Klachtnummer
# 49210
Gebruiker
MMW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb via Woningnet een inschrijving met inschrijvingsnr. 010627421. Aangezien ik enorme noodzaak heb om per direct woonruimte te betrekken wilde ik hiermee inloggen. Toen ik te horen kreeg dat ik een woning geaccepteerd zou hebben, heb ik met Portaal contact gezocht. Na controle van de gegevens bleek dat niet ik, maar een andere huurder (met mijn initialen) onder mijn inschrijvingsnr. een huurwoning heeft. Ze gaan nu uitzoeken hoe het kan en wat ze eraan kunnen doen, maar dit kan wel een aantal weken duren. In de tussentijd kan ik dus nergens op reageren.

Momenteel verblijf ik noodgedwongen bij een vriend op de bank. Het moge duidelijk zijn dat dit geen ideale situatie is. Zeker niet, daar de fout niet bij mij ligt.

De oplossing

Een gewenste oplossing is dat ze mijn account zonder voorwaarden weer activeren of mij compenseren en een geschikte woning in Nieuwegein aanbieden. En dit allen op zeer korte termijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Portaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Portaal?