Klacht Portaal: het schandelijke niet terug bellen naar een huurder

Klachtnummer
# 296513
Gebruiker
jannie2007
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ben al 3 weken bezig met woningstichting portaal om terug gebeld te worden i.v.m. dat ik wil over stappen van gas naar inductie.
heb nog een oude stoppen kast en er moet een groep aangemaakt worden,daar wil ik van portaal informatie over hebben.
wordt van de electricieen naar stedin gestuurd en v.v. en door de electricieen weer naar portaal.
ik ben al bijna 3 maanden bezig om informatie in te winnen en schiet er niks mee op, loop tegen een muur van onbehouwen op.

De oplossing

ik wil weten of ik een groep aan kan maken in de oude stoppenkast of een nwe kast en voor wie zijn de kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Portaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Portaal?