Klacht Poseidon: Mislukte haartransplantatie door Poseidon Medische Haarkliniek in Zeist

Klachtnummer
# 107765
Gebruiker
Ard Huizing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 april 2013 heb ik een haartransplantatie gekregen bij Poseidon Medische Haarkliniek (hierna PMH) die is mislukt. De kosten voor de behandeling waren €5.000.
Conform de Behandelingsgarantie heeft PMH een gratis extra behandeling aangeboden. Dit aanbod betreft een behandeling volgens een nieuwe en experimentele PRP-techniek, waarvoor nog geen medisch of wetenschappelijk bewijs kan worden geleverd. Voor het ingaan op dit aanbod is vertrouwen in PMH en een goede afloop cruciaal. Dit vertrouwen is echter niet meer aanwezig mij wegens:
1) de mislukte behandeling van 04-04-2013
2) een pijnlijk achterhoofd (het zgn donorgebied) gedurende 5 maanden na de behandeling, terwijl de behandeling volstrekt pijnloos zou zijn
3) de wijze waarop er door PMH is gereageerd op de mislukte behandeling en het overleg over de nieuwe behandeling
4) de nieuwe behandelwijze die zich nog moet bewijzen; gezien wat er allemaal is gebeurd, wil ik geen proefkonijn zijn.

De oplossing

Een teruggave van 50% van de behandelkosten (5.000 euro), dus 2.500 euro. Op deze wijze delen we het leed, wat volgens mij zeer rechtvaardig zou zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Poseidon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Poseidon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen