Opgelost door Possen.nl: Geen reactie nog oplossing na indienen klacht over facturering van onbekend bedrag

R.P.J. Teurlings

Ik heb voor mijn trouwerij een maatpak en shirt laten maken bij Possen. Tevens had ik gevraagd of het mogelijk was om een extra stuk stof te krijgen, zodat mijn verloofde een bijpassende sjaal hiervan kon maken. Deze stof is geleverd zonder prijs opgave of factuur. Bij afrekening van mijn pak en shirt werd niet ter plekke een factuur gegeven. Deze zou per e-mail worden nagezonden. Ik had het idee dat het bedrag niet klopte en heb dit thuis gecontroleerd. Er bleek inderdaad 129 euro in rekening te zijn gebracht voor de stof. De factuur hiervoor ontving ik pas na de navraag.

Ik heb aangegeven niet akkoord te zijn met dit bedrag, gegeven dat ik nooit een prijs opgave of factuur hiervoor heb ontvangen en 129 euro geen redelijk bedrag te vinden. Ik heb geen inhoudelijke reactie meer ontvangen, zowel niet per mail als niet telefonisch. Wel is meerdere keren toegezegd dat de verantwoordelijke contact met mij zou opnemen. Dit is tot op heden niet gebeurd en er is geen oplossing.

- Terugstorting van het gehele gefactureerde bedrag (129) voor de stof of een vergelijkbare oplossing zoals ook in de per mail ingediende klacht eerder is voorgesteld
- Excuses voor het verloop van mijn klacht. Meerdere keren is per mail en telefonisch een reactie toegezegd die niet is gkomen. Ik was zeer tevreden tot het moment van levering en ben zeer negatief verrast over de afhandeling die hier op volgde.
- Een totale kloppende factuur (ik heb geen factuur mogen ontvangen voor de stropdas als afgesproken)

Wij vinden dat Possen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

R.P.J. Teurlings
    Het ging bijzonder moeizaam, maar uiteindelijk is het voorstel gedaan om mij de inkoop prijs van de stof te laten betalen en het verschil (50 euro) heb ik terug gestort gekregen. Jammer dat het zo ingewikkeld moest en lang duurde, maar hier kan ik mee leven.

R.P.J. Teurlings

Ook een klacht indienen over Possen.nl?