Klacht Postcode Loterij: doordat ik de produkten al in mijn tas had gedaan en niet voor verdere opondhoud wil zorgen

Klachtnummer
# 195754
Gebruiker
AH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bij de AH voor paal staan omdat kaart niet werkt niet geaktiveerd WELWAAR 12,50 uitgegeven zonder pasaftrek thuis nogmaals geprobeerd zegt de computer kan niet 2 x geaktiveerd worden ???? dus toch en nu vanaf start postcode loterij klant is dit onze dankik hoop op een reactie van U

De oplossing

stort maar op de bij hen bekende bankrekening

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Giesbergen,

    Zojuist hebben wij u gesproken aan de telefoon.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen