Opgelost door Postcode Loterij: een gewonnen prijs, maar zo lastig met" verzilveren"

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 333551
Gebruiker
Marina Susanna Gunneweg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn gewonnen rituals online shop tegoed ias, wat ik ook probeer niet te activeren cq verzilveren

De oplossing

de mogelijkheid tot inwisselen bij een van de winkels van Rituals

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Gunneweg,

    Dank u wel voor uw melding. We hebben geprobeerd om u hierover te bellen, maar helaas kregen we verschillende keren geen gehoor.

    Wat leuk dat u een prijs heeft gewonnen! U geeft in uw melding echter door dat het u jammer genoeg niet lukte om gebruik te maken van het door u gewonnen Rituals online shop tegoed. Mijn excuses hiervoor!

    Graag zorgen we ervoor dat u een passende vervangende prijs ontvangt, namelijk het Rituals Dao home pakket. Binnen twee weken ontvangt u deze prijs thuis via de brievenbus en kunt u genieten van uw gewonnen prijs.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw klacht naar tevredenheid voor u hebben opgelost.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marina Susanna Gunneweg
Datum
Uiteindelijke oplossing
vervangend pakket via post
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen