Klacht Postcode Loterij: Gratis bingo, vergeet het maar bij de postcodeloterij

Klachtnummer
# 36608
Gebruiker
Max
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg een brief van de postcodeloterij om gratis mee te doen met de bingo tijdens miljoenenjacht. Een mooie foto van Linda De Mol, mogelijk om het allemaal te laten lijken dat het gratis is. Ook een actoveercode staat er in de brief. Een kort bezoek aan de site van de postcodeloterij leert je al snel dat alleen de zo'n voor niets opgaat. Om mee te mogen doen met de bingo moet er een lot geactiveerd worden.
Dus voor de trouwe lot bezitters zit er niets gratis bij anders dan een extra lot aan te schaffen.
Dit is voor ons de drempel om nu dan ook ons deelname aan de postcodeloterij op te zeggen. Het is de zoveelste maal dat je een worst wordt voorgehouden. Zé hebben hier een gewoonte van gemaakt, bijna zo erg dat jein de verleiding komt om hier aangifte van de te doen van poging tot oplichting.

De oplossing

Stop onmiddellijk met deze misleidende product aanbiedingen.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Smeekens,Wat vervelend dat hier verwarring over is ontstaan. Het is allereerst zo dat iedere deelnemer automatisch meespeelt met Miljoenenjacht Bingo. We hebben al onze deelnemers een brief gestuurd met daarin een activeringscode. Wanneer u deze invult op onze website, geeft u te kennen dat u de bingokaarten graag per e-mail wilt ontvangen. Wanneer u de gegevens heeft ingevuld, komt u op de volgende pagina waarin u bevestigd krijgt dat de Miljoenenjacht Bingo-kaarten zijn geactiveerd. Daarbij wordt u de optie geboden om een extra lot te kopen, dit is echter niet verplicht. Wij wensen u veel plezier en succes met de komende Miljoenenjacht.Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen