Opgelost door Postcode Loterij: 2x een hema appeltaart gewonnen.

Beste lezer,
Ook ik ging op 20 december naar de hema toe om de 2 appeltaart cadeau bonnen in te leveren. Dit was voor de verjaardag van mijn man. Ook ik had ze netjes bewaard tot we ze gingen gebruiken voor de taarten. Helaas was ook mij kaart verlopen op 1 juni 2015. Wat ik erg vervelend vond.
Ik heb nog bij de hema gevraagd om een oplossing. Zij konden mij niet verder helpen. Is het misschien mogelijk dat de postcodeloterij wel een oplossing heeft.
Ik heb ook niet naar datums gekeken omdat ik dacht dat er geen datums meer op bonnen mochten staan.
Met vriendelijke groet, Judith van den Nouland

2 nieuwe cadeau kaarten

Postcode Loterij
    Geachte mevrouw Nouland,

Hartelijk dank voor uw bericht. Inmiddels hebben wij naar aanleiding van uw opmerking telefonisch contact met u opgenomen. Wij hopen dat uw vragen daarmee voldoende beantwoord zijn.

Nationale Postcode Loterij
    Bloem38
    Helemaal super geregeld. Ik heb gewoon twee nieuwe kaarten ontvangen. Ik ben hier netjes over terug gebeld. Was de eerste keer dat ik een klacht had geschreven. En ik zie dat het gewoon werkt.

Bloem38

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?