Opgelost door Postcode Loterij: abonnement naar keuze

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 98321
Gebruiker
Wil van Houselt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had als prijs een abonnement naar keuze gewonnen. 1 lot op postcode 2924. Gekozen voor abonnement National Geographic, 6 toezendingen. De eerste zou 15 februari 2015 ontvangen worden. Het is nu 19 februari en ik heb nog niets gezien

De oplossing

tijdige toezending

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste heer en mevrouw van Houselt,
    Wij hebben begrepen dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met een van onze collega's. Het eerste exemplaar van het tijdschrift is als het goed is ook al binnen. Wij vertrouwen erop dat u zo voldoende bent geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Wil van Houselt
    Datum
    Ik heb het eerste nummer ontvangen. Wel later dan was verteld of misschien na melding van klacht. Onduidelijk

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wil van Houselt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen