Klacht Postcode Loterij: actie Doe maar lekker duurzaam

Klachtnummer
# 84735
Gebruiker
Karin
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik ben lid van de postcodeloterij en ontving een kaart ter waarde van 12.50 euro om bij Albert Hein duurzame producten te kopen. Helaas kwam ik er vandaag en, ik citeer, ik weet niets van die actie. Ik snap er ook niets van of ja ik word er gek van hier is het boekje met de tekens waar u op moet letten. Ik heb 4 personeelsleden gevraagd.
Ik had op internet leuke aanbiedingen gezien die herkenbaar zouden zijn aan een kaartje doe maar lekker duurzaam. Ik heb met pijn en moeite een zak boerenkool en een rookworst bemachtigd. verder stonden er alleen een bak met thee en 1 pot pindakaas aangeboden voor de actie. oh ja en na alle schappen nagespeurd te hebben ook blikken ragout. Dat was het. Ook de tekens die ik van het foldertje (er was 1 personeelslid met een foldertje betr. de actie) uit mijn hoofd probeerde te leren leverde niets op, tja hoofdpijn en veel tijdverlies.
Heeel triest en slordig en misleidend zowel voor de klant als duurzame producten meer proberen te verkopen.

De oplossing

Een tegoedbon van AH voor ten minste 10.00 euro.

5 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Mulder,
    Wat vervelend om te horen. Alle filialen van de Albert Heijn doen mee aan deze actie. Ook zijn er ruim 600 producten die hieraan deelnemen. Niet ieder filiaal heeft alle 600 producten op voorraad, maar dit is uiteraard ook niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Graag horen wij van u om welk filiaal het gaat. Alvast bedankt.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Karin
    Datum
    Albert Heyn centrum Enschede
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Mulder,
    Bedankt voor uw bericht. We gaan het doorgeven.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  4. Auteur
    Karin
    Datum
    Het alleen doorgeven vind ik geen optie. Ik denk dat een kleine tegemoetkoming niet te veel gevraagd is gezien de ernst van de klacht.
  5. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Mulder,
    ondanks dat wij uw klacht zeer serieus nemen kunnen wij u niet tegemoetkomen met een tegoedbon. Wij hebben alle deelnemers de cadeaukaart cadeau gegeven omdat wij iedereen kennis willen laten maken met duurzamer eten. Gezien dit een cadeau is, en u ook gebruik heeft kunnen maken van de cadeaukaart, is het niet mogelijk een tegemoetkoming toe te sturen. Wij hopen dat u alsnog lekkere producten heeft kunnen kopen van de cadeaukaart. Uiteraard hebben we uw klacht wel doorgegeven aan de Albert Heijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen