Klacht Postcode Loterij: activeren cadeaulot lukt niet meer

Klachtnummer
# 44847
Gebruiker
Hedi
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Cadeaulot van postcodeloterij kan geactiveerd worden voor 28 december. Er staat geen eerdere eindtijd vermeld. Ruim 2 uur voor 28 december lukt het niet meer om je aan te melden. Scherm geeft aan dat aanmelding gesloten is. Mijn activeringscode kan niet meer geactiveerd worden.

De oplossing

Mijn code alsnog in aanmerking laten komen voor extra lot en deel laten nemen aan de trekking.

3 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Verstegen,
    We hebben het cadeaulot alsnog voor u geactiveerd. U speelt in de maand januari met een extra lot gratis mee. Dit lot stopt automatisch per februari.
    We vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Hedi
    Datum
    het is mij niet duidelijk welk voorstel de postcodeloterij heeft en kan daarom ook niet reageren
  3. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Verstegen,
    We hebben aan uw verzoek voldaan en het cadeaulot alsnog voor u geactiveerd, zodat u dus gewoon mee hebt kunnen doen aan deze actie. Dit lot speelt in de trekking van januari gratis mee.
    Met vriendelijke groet,
    Webcare Team Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen