Klacht Postcode Loterij: activeren hema cadeau kaart

Klachtnummer
# 150275
Gebruiker
myr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben lid geworden speel deze mmand gratis,19-1-2016 ontvangen hemacadaeu kaart,op hema .nl 15 keer geprobeerd de kaart te activeren eerst was het nog Luk niet probeer het later nog eens dan gebeurt het dat die zegt geen saldo meer het is allemaal vervelend,mijn vraag is moet ik wel de kaart activeren,of kan ik morgen met de kaart naar de HEMA gaan en kan ik die15 euro uitgeven

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte mevrouw Reichert,

    Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over uw HEMA cadeaukaart.

    Uw HEMA cadeaukaart is reeds geactiveerd. U kunt deze dus per direct gebruiken voor aankopen bij een HEMA filiaal bij u in de buurt.

    Wij hopen u op deze manier voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen