Opgelost door Postcode Loterij: Afmelden lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 84146
Gebruiker
kooseshuis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Nationale Postcodeloterij , wat een AGRESSIEVE bedoening !
Als je eenmaal in hun web zit, probeer dan maar eens op een eenvoudige manier uit te komen.
Reeds 4x AFGEMELD maar ze blijven mij maar lastig vallen met hun ROMMEL !
Dit is echt ziekelijk hoe zij te te werk gaan, om van hun IRRITANTE telefoontjes maar niet te spreken.
Afmelden via www.postcodeloterij.nl lukt niet.
Lijkt wel of zij een inlog vertrager gebruiken om dit proces te bemoeilijken !
Consumentenbond help mij svp. van dit gezwel af !

met dank v.d,medewerking, J.Eshuis

De oplossing

MIJ NOOIT MEER LASTIG VALLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer of mevrouw Eshuis,
    Wij helpen u graag verder. Het is uiteraard niet de bedoeling om tot last te zijn. Wij zullen uw gegevens uit ons systeem halen. Wel willen wij u vragen om rekening te houden met een korte overgangsperiode. Dit in verband met voorgedrukte post en voorbereide telefoontjes. Excuses hiervoor. Hierna zult u niets meer van ons horen.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    kooseshuis
    Datum
    Voor de zoveelste maal een reactie van Nationale Postcode Loterij
    Nu maar hopen dat ik hier EINDELIJK van verlost zal zijn ?
    Moet dus wel klachtenkompas inschakelen.
    Op een normale wijze is het mij dus verschillende malen niet gelukt.
    Erg KLANTONTVRIENDELIJK van N.P.L.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kooseshuis
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?