Klacht Postcode Loterij: Afschrijven en géén lid/machtiging gegeven Nationale Postcode Loterij

Klachtnummer
# 140314
Gebruiker
P.Zijlstra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook op mijn ING rekening is gisteren een bedrag afgeschreven door deze boeven.

Ten eerste gebeuren er nooit dit soort transacties op deze rekening en ik weet 1.000% zeker dat ik nooit of te nimmer toestemming heb gegeven of iets ingevuld heb om lid te worden van deze boevenclub.
Ook loten of iets dergelijks hebben wij nooit ontvangen.

Verder geef ik al jaren aan dat ik niet door hen per post, mail of telefoon lastig gevallen wil worden, waar men zich ook niet aan houdt.

P.Zijlstra

De oplossing

Onmiddellijke terugboeking van het geboekte bedrag 25,50 plus een kopie van de zogezegde 'Machtiging' . Zou graag de handtekening willen zien.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Zijlstra,

    Naar aanleiding van uw bericht hebben wij telefonisch contact met u gehad,

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen