Klacht Postcode Loterij: Afschrijving van rekening na belofte van eenmalig gratis loten ontvangen postcodeloterij.

Klachtnummer
# 365127
Gebruiker
Alkimia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij een medewerker van de postcodeloterij mijn gegevens gegeven voor 2 gratis loten. 3 x gevraagd en met klem medegedeeld dat ik GEEN betalend lid wil worden, nee dat zou niet gebeuren volgens meneer.... Nu toch E 27 afgeschreven!! VERSCHRIKKELIJK. Gestorneerd nu.
Nooit en niks meer aan de deur voor mij, dat ik er weer ingestonken ben, ongelooflijk.

De oplossing

Haal me uit jullie registers en benader me nooit meer.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste deelnemer,

    Zojuist heb ik u gesproken aan de telefoon. Ik ben blij dat we uw bericht even hebben kunnen bespreken.

    Ik hoop dat ik u naar tevredenheid te woord heb gestaan.

    Met vriendelijke groet,
    Naomi
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen