Opgelost door Postcode Loterij: Agenda 2015

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82662
Gebruiker
Marion
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ook dit keer de Agenda 2015 niet ontvangen. Is al voor de 2 keer dat ik daarover moet bellen of mailen!!!!!!
Lijkt mij niet de bedoeling dat ik daar zelf achteraan moet gaan .!!!!! Ik hoor van vrienden en kennissen dat zij de agenda al lang hebben ontvangen!!!!!

De oplossing

Ik zou de agenda 2015 graag alsnog ontvangen

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw den Hartog, vervelend dat u de Voordeelagenda niet heeft ontvangen. We hebben deze begin september naar u toegestuurd dus het is frappant dat u deze destijds niet op uw deurmat heeft gevonden. We kunnen niet terugzien dat u telefonisch contact of mailcontact met ons heeft gehad. Om deze reden hebben we de Voordeelagenda nog niet nagestuurd. We zullen dit proces nu in gang zetten, zodat u binnenkort alsnog de Voordeelagenda ontvangt. We wensen u alvast veel plezier van al het voordeel.
    Vriendelijke groet, Webcare Team Nationale Postcode Loterij
  2. Auteur
    Marion
    Datum
    als de agenda inderdaad wordt toegestuurd ben ik tevreden!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marion
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen