Opgelost door Postcode Loterij: Agenda 2018 niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 286299
Gebruiker
Klaproos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Door een verhuizing heb ik twee maanden niet meegedaan met de Postcodeloterij. Nu doe ik op mijn nieuwe adres wel weer mee maar heb ik geen agenda gekregen.

De oplossing

Ik wil de agenda voor 2018 wel graag hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Langelaar,

    Zoals zojuist telefonisch besproken sturen wij u de Voordeelagenda nogmaals toe. U ontvangt deze binnen 10 werkdagen per post thuis.

    We vertrouwen erop dat we hiermee uw vraag naar tevredenheid hebben afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaproos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb binnen een paar dagen alsnog een agenda gekregen. Super!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen