Klacht Postcode Loterij: Agressieve telemarketing

Klachtnummer
# 43055
Gebruiker
vfokke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na via het "normale" nummer gebeld te zijn (aangegeven niet gewenst is dat ze bellen) en dat ik in geschreven sta bij het bel-me-niet registeren word ik continu gebeld door een anoniem nummer wat past bij het beeld wat op internet te vinden is. Op het internet is genoeg te vinden over het gedrag en ik ga er vanuit dat de Postcode loterij dit gedrag zelf ook ongewenst vind.

De oplossing

Niet meer gebeld te worden; het nummer kan gegeven worden na verdere informatie

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Geachte heer Fokke,Wij hebben een aantal dagen geleden contact met u opgenomen. Wij zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen