Klacht Postcode Loterij: agressieve verkoop en dan niet kunnen opzeggen

Klachtnummer
# 320415
Gebruiker
G.J. Droppers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voortdurende en herhalende agressieve mails en brieven om lid te worden, terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Vervolgens heeft mijn man een lidmaatschap genomen bij verkoop aan de deur. Dit is tegen mijn zin. Nu wil ik het weer afzeggen per telefoon en is de wachttijd minstens 15 minuten. Geen idee hoeveel wachtenden voor mij zijn. Bovendien is dit de binnen de voorkeuzemogelijkheden van de telefoon, de voorkeuze 'opzeggen'. Ik vermoed dat ze daar expres de wachttijd lang laten om opzeggen te voorkomen. Je kan je bijna niet meer weren tegen lidmaatschap en als je er dan toch mee zit, kom je er niet meer van af of in ieder geval heel erg moeilijk.

De oplossing

ophouden met mails /brieven op naam /verkoop aan de deur
vervolgens: opzeggen op een eenvoudige manier mogelijk maken bijvoorbeeld per mail.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Postcode Loterij is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    G.J. Droppers
    Datum
    Ik kreeg opnieuw post

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen