Klacht Postcode Loterij: Al uren probeer ik de kaart te activeren, helaas lukt het niet.

Klachtnummer
# 196778
Gebruiker
Puckde laat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De laatste drie cijfers, waarmee ik geregistreerd sta bij de postcodeloterij, worden niet geaccepteerd.
De kaart is wel naar mijn adres verzonden en al jaaaaaasaaaaren wordt het geld van mijn rekening afgeschreven als deelnemer, ook het emailadres is bekend bij de postcodeloterij
Nu opeens niet bekend.
RARA.

De oplossing

Gaarne oplossing en ik ben eerlijk gezegd niet vn plan om urenlang aan de telefoon te zitten wachten voor 50 cent per minuut.

1 reactie

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw De Laat,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw DOE MAAR LEKKER DUURZAAM cadeaukaart voor u geactiveerd.

    U kunt uw cadeaukaart tot en met 4 december 2016 gebruiken om bij Albert Heijn duurzame producten te kopen. U heeft keuze uit ruim 1500 duurzamere producten. Het tegoed van de kaart hoeft u niet in één keer te besteden.

    Op doemaarlekkerduurzaam.nl kunt u het saldo van uw kaart controleren. Op de website staan ook heerlijke recepten.

    Wij wensen u een smakelijke maaltijd en veel succes met uw deelname!

    Met vriendelijke groet,
    Nationale Postcode Loterij

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen