Opgelost door Postcode Loterij: Alleen Activeren gratis kerstlot .Ik ben al lid van de postcodeloterij.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 88457
Gebruiker
Toontje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil graag mijn gratis kertslot activeren die ik gekregen heb ivm rtl viert de kerstaktie.
Maar het lukt me niet. Ik ben al lid van de postcode loterij.
Dus wil niet nog weer tot wederopzegging mee spelen met meer loten.

De oplossing

Alleen met het gratis kerstlot mee spelen.

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Rosendaal,
    Wat leuk dat u mee wil gaan spelen met het Kerstlot! Wanneer u het lot online aanmeldt is het echter niet mogelijk om het lot weer direct na de gratis maand te beëindigen. Indien dit is wat u wil, dient u hiervoor contact op te nemen met onze Ledenservice 0900 - 300 1500 (€ 0,50 per gesprek). Als u hier aangeeft na de gratis maand niet meer verder te spelen, maken zij dit direct met u in orde. Dit staat overigens ook op de achterkant van het Kerstlot vermeld. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    Toontje
    Datum
    Klacht is goed opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toontje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen