Opgelost door Postcode Loterij: Alstublieft: uw ijs prijs

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112563
Gebruiker
bauke.zijlstra@kpnmail.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De brief van de ijs prijs van 20 mei 2015 vonden wij toen we terug kwamen van vakantie. mijn vrouw met de brief naar de winkel.
,Toen bleek dat er geen cadeaubon bij was.[sta je raar te kijken als blijkt dat je niet alles gekregen hebt]
Even bellen maar dan wel €0.50 betalen en wel even de tijd nemen want het duurt wel ff.
Hele vriendelijke dames aan de lijn;
Maar een nieuwe cadeaubon voor ijs zit er niet in,wel stroopwafels.
Ik begrijp niet dat er geen vervangende ijs prijs gestuurd kan worden.
Met vriendelijke groet

De oplossing

Gewoon waar we recht op hebben en dat is de IJS PRIJS

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste meneer Zijlstra,
    We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad. We gaan er vanuit u hiermee naar wens te hebben geholpen en wensen u veel plezier van uw vervangende prijs. Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    bauke.zijlstra@kpnmail.nl
    Datum
    Toch nog tot een goede oplossing gekomen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bauke.zijlstra@kpnmail.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen