Klacht Postcode Loterij: alweer ongwenste post

SpeedyG

ik heb nu de zoveelste overtreding door Postcodeloterij: ik heb een NEE/NEE sticker
op de deur.... al 25 jaar en nu dan weer die K**** reclame

Ik stel voor dat ik dit bedrijf in civiel rechtelijk procedure sleep: immers
als je een heroine verslaafde cocaine ongevraagd verstrekt ben je strafbaar.
er zijn burgers die een gokverslaving hebben en postcodeloterij doet daar misselijk makend op deze manier aan mee !

En bedrijf Sand moet zich ook de ogen uit kop schamen, ze weten het al lang: ik heb ze er 3x op aangesproken. Mischien helpt het als ik de honkbalknuppel ga gebruiken: het onfatsoen om niet iemand privacy te gunnen. LEZEN is wat iedereen in NL heeft geleerd, dus ook de bezorger van SAND
Ik ben deze 2 bedrijven meer dan spuugzat: ze zijn al wegens SPAM veroordeeld op internet, dus nu kappen met die brievenbus vervuiling !

OPHOUDEN met dit soort smerige reclame
bij elke volgende overtreding plemp ik de zaak neer bij het OM inzake
schending privacy en civiel rechtelijk wegens derving van woongenot
waar bij een dwangsom van 1000,- euro per gelegenheid verbeurd kan worden verklaard

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Boross,
    We willen u bij dezen mededelen dat we u hebben uitgeschreven voor onze informatie. Er zal vanaf heden geen post meer worden gedrukt op uw naam en adres. Wel willen we u vragen rekening te houden met een overgangsperiode waarin u nog enkele poststukken kunt ontvangen. Er wordt namelijk gewerkt met voorgedrukte post. Post die al voorgedrukt ligt, kunnen we helaas niet meer tegenhouden. Onze excuses daarvoor. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben.
    Webcareteam Postcode Loterij
    SpeedyG
    geldt mutatis mutandis hetz3elfde: geen enkele kokmende poststuyk komt door mijn brievenbus: dan instrueren jullie SANDD maar dat het NIET mag en dat ze dat adres door putje gooien. Maak maar tijd en dus kosten vrij: immers die rotzooi is ongevraagd door jullie opgesteld uit misplaatst gevoel voor commercieel creatief talentschap. Overigens dienen jullie hetzelfde te doen voor alle adressen die geen naam hebben. Ik zie in sommige achterstandwijken dit als milieuvuil in flatportieken liggen
    SpeedyG
    In algemeen zou beleidsregel moeten zijn: geen post als iemand een nee/nee sticker heeft; niet eerst schieten en dan excuses als iemand poogt om zijn/haar recht te halen !
    los van schending privacy (mag ik aub iets te vertelllen hebben over mijn eiegendom?) vind ik het van de dolle dat zoveel papier gebruikt wordt en vervolgens -ongelezen- op straat ligt. Inhoudelijk ben ik ook niet te spreken over hoe de postcodeloterij inspeelt op emoties (begeerte) van mensen .

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?