Opgelost door Postcode Loterij: appeltaart cadeau kaart verlopen.

irma

oh wat was ik blij dat ik met mijn 2 loten voor het eerst een prijs had gewonnen namelijk appeltaart cadeau kaarten. En ik mocht ook wat anders uit kiezen bij de Hema. Dat was helemaal mooi want ik lust geen appeltaart. Afgelopen vrijdag was het dan zover ik ging mijn kaarten verzilveren. Nu zag ik het pas op de achterkant stond duidelijk geldig tot 30 april 2014. Wat een teleurstelling. Ik heb dit niet in de brief gelezen maar pas in de winkel toen ik de pasjes van de brief haalde. Wat een teleurstelling. met vriendelijke groet irmahoes@gmail.com

de mooiste oplossing zou zijn dat ik twee nieuwe kaarten krijg.

Postcode Loterij
    Beste mevrouw Hoes,
    Wat jammer dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw gewonnen HEMA-cadeaucards. Na overleg met onze prijzenafdeling, sturen we u twee nieuwe kaarten op. Deze kunt u binnen twee weken in huis verwachten. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben. Hopelijk kunt u er iets moois voor uitzoeken.
    Webcareteam Postcode Loterij
    irma
    heel hartelijk bedankt voor de snelle reactie. En de toezegging dat ik nieuwe kaarten krijg. TOP!

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?