Opgelost door Postcode Loterij: appeltaart cadeau kaart verlopen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60155
Gebruiker
irma
Datum
2 reacties

Details

Klacht

oh wat was ik blij dat ik met mijn 2 loten voor het eerst een prijs had gewonnen namelijk appeltaart cadeau kaarten. En ik mocht ook wat anders uit kiezen bij de Hema. Dat was helemaal mooi want ik lust geen appeltaart. Afgelopen vrijdag was het dan zover ik ging mijn kaarten verzilveren. Nu zag ik het pas op de achterkant stond duidelijk geldig tot 30 april 2014. Wat een teleurstelling. Ik heb dit niet in de brief gelezen maar pas in de winkel toen ik de pasjes van de brief haalde. Wat een teleurstelling. met vriendelijke groet irmahoes@gmail.com

Gewenste oplossing

de mooiste oplossing zou zijn dat ik twee nieuwe kaarten krijg.

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Postcode Loterij
    Datum
    Beste mevrouw Hoes,
    Wat jammer dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw gewonnen HEMA-cadeaucards. Na overleg met onze prijzenafdeling, sturen we u twee nieuwe kaarten op. Deze kunt u binnen twee weken in huis verwachten. We hopen u hiermee voldoende geholpen te hebben. Hopelijk kunt u er iets moois voor uitzoeken.
    Met vriendelijke groet,
    Webcareteam Postcode Loterij
  2. Auteur
    irma
    Datum
    heel hartelijk bedankt voor de snelle reactie. En de toezegging dat ik nieuwe kaarten krijg. TOP!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Postcode Loterij?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen